Bagaimana Untuk Memakai Kemeja Dengan Bergaya? (Special Entry For Zalora)

Asalamualaikom...Entry kali ini tentang,bagaimana kita nak pakai kemeja dengan bergaya....kali ni bukan saya yang ajar.Tapi pihak Zalora sendiri.So lepas ni korang boleh la jadi fashionista enn...pakai dating ngan awek....nak buat awek cair...and kalau perempuang yang baca...boleh suggest kat suami...ajar la suami nampak sweet en???
http://www.zalora.com.my/men/clothing/shirts/

Lelaki dan kemeja tidak dapat dipisahkan dan merupakan item fashion yang wajib ada dalam rak lelaki.Macam korang la orang pompuan.Mesti ada wajib tudung.Sampai kitorang jadi mangsa...
"Abang...esok kahwin nak pakai bawal ke shawl????abang jawab la...abang ni tak paham sayang la benci!!!!!"

So slim fit shirt is the best choice for us kaum Adam dan menjadi best seller product beberapa tahun kebelakangan ni di Zalora kalau korang nak tau.Shape dia yang fit dengan badan yang menampakkan kita macam sado sado membuat kita nampak macam seksi sikit.So kalau kau rasa nampak awek pandang korang dengan penuh bernafsu paham paham la....dan tak mustahil lelaki pun sama...ahahaha.Dan ini akan meningkatkan possibilty korang untuk cepat kahwin sebab awek akan nampak korang macam seksi dan berkarisma.Tak cayer????try la beli dulu baru boleh deny...

Bagaimanapun,kaum Adam ni masih tak tau macam mana nak bergaya dengan kemaja slimfit ni dengan betul.Korang nerd sangat.Pakai cukup syarat.So kita tengok caner Zalora ajar kita semua camner nak bergaya dengan kemeja slim fit dorang ek ;)

1.Formal
http://www.zalora.com.my/men/clothing/shirts/
Lelaki yang bekerja di dalam dunia korporat dan menjalankan bisnes tak kira la instashop jual kasut...or dekat uni buat bisnes MLM menipu ramai orang pun boleh dikira bisnesman juga.Slim fit shirt is the best choice la bro.Wa tak tipu do.It definitely brings that sophiscated,masculine and proffesional appearence.First impression and how we dress up membantu masa kita tengah kerja.So wear it with a pair of trousers angan blazer sekali...fuhhhhhhhhh styleee doooo sial la......

2.The Smart Casual

https://www.zalora.com.my/men/clothing/shirts/
So nampak nigga pakai kat atas ngan selaur pendek pink lagi.Bajet gila nigga botak tu ahahahTu tuk imej casual.Ni adalah common look that every man should master it.Sebab style ni boleh pergi macam macam majlis macam majlis kahwin ex girlfriend kau supaya dia jels,marah betapa seksinya hang dan bergaya hang lepas move on dari dia....dan diapun mengalirkan air mata penyesalan ahahaha...parti kat disko pun boleh and nak dating la apa lagi...Simply match the slim fit shirt with loafers and Bermuda shorts or jeans.Flaunt simple yet trendy outfit and be the center or attraction.

3.Trendy Hipster
https://www.zalora.com.my/men/clothing/shirts/
Ye aku tahu.Mamat kpop dan jamu sangat suka gaya ni,Budak wechat pasti tertarik dengan style ni.Dan bila baca ni mesti depa akan minta mak ayah depa suh belikan baju lagu ni...nak ngorat awek kpop fanshard depa.So kalau hang dalam nak jadi kpopers...ni adalah one of the Kpop Starter Pack la kiranya.Dan anda boleh menari nari macam BTS,Exo dan bercakap dengan bahasa Korea sambil airl iur anda merenjis renjis ke awek anda bau petai yang menggoda mereka pasti membuatkan mereka tertawan.Dan boleh berjalan ala ala Lee Dong Hyuk  dalam K Drama yang korang selalu tengok tu.

Layer your slimshirt with your jacket or sweatshirt .Certain orang prefer bahan yang  ringan so boleh try cardigan.Ehhhh cardigan bukan perempuan pakai ker????entah la tanya la Zalora...aku tak tau ini depa cakap ahahaha..Strut the streets looking amazingly and dashingly handsome in various look so you can pull out with simple outwear.

WWW.ZALORA.COM
So what are you waitng for?Habiskan duit BRIM,Bantuan Persekolahan RM100,Baucar Buku 1 Malaysia anda untuk membeli baju baju slim fit di Zalora dan terus memikat hati wanita  diluar sana dan buang mereka macam sampah bila bosan..... (this is sarcasm you know)





Post a Comment

1 Comments

  1. Sampai ke sudah kite gelak je baca! Bhahahahahaha... Ini kalau tak paham-paham jugak, tak tahu lah. Cara penyampaian habis santai dah ni. Senang je nak bergaya, asal ada duit semua jadi sekarang nih. 💪💪💪

    ReplyDelete