Thursday, 11 December 2014

Kem Smart 3A,





Pada 27 - 29 November yang lalu Ahmad Khaidir Amir hilang daripada radar dan tak dapat dikesan.Setelah usaha pencarian akhirnya berjaya dikesan di dalam sebuah video yang di upload di Youtube.  ;P


Bagi di kesan dengan berkesan,telah dibulat orang tu bagi memudahkan orang tengok.

(first day of the camp,tengh dok bincang apa logo grup)



 (First outdoor activity,pindahkan belon pakai leher)


 (Tunggu turn nak smpai kat aku)

(nmpk mcm gay...wuuu sweet) 


(awww damn,thats my turn) 


(awat semua tengok aq certu,drama gila ahahaha) 


(yeah fireball,or bola sepak berapi feveret game aq korang ada main?) 
(

(alamak Benzema Malaysia beraksi,sepakan kuasa api :P) 


(korang bayangkan,bola tu dbakar ngn api,tak heran la pompuan menjerit jerit main) 

(bab ni aq x minat so aq duk belakang...kasut aq tetap kelihatan) 


(aq tengah sibuk acu cekodok so x tolong dorang masak ayam...nmpk seluar aq tu?) 
(pengakuan jujur,3 hari kem tu aq duk usya adik ni..ahahahaha.fitrah lelaki :P)


(dapat gak jadi model dari x dpat...abng sado tu muka mmng hensem deserve to be model) 


(gmbar member member kt sana) 


(The End)

Jadi apa kem yang saya pergi?Best tak?Ni nak promote ni.Apa salahnya share and join aktiviti kem ni,tolong naikkkan ekonomi Melayu.
atau
http://www.visionmeps.com/ adalah sktiviti kursus cuti sekolah yang diadakan untuk umur lingkungan 7-17.Sangat menarik.Walaupun bertemakan kem ibadat tapi ia tidak membosankan.Aktiviti Outdoor dan permainan di lebihkan agar tidak tertekan kerana mereka menyedari remaja yang datang ke sini bukan untuk menghadapi tekanan.
  
    Kalau nak citer apa yang menarik tentu lah fireball ataupun bola sepak berapi yang saya tak sangka ada permainan seperti ini.

    Dan tak salah kalau saya ingin selitkan sebuah kisah menarik yang bagi saya kenangan yang tidak dapat dilupakan.

    Disitu,tandas lelaki banyak yang rosak.Jadi yang berfungsi ada 2 sahaja.Jadi pada waktu pagi adalah masalah besar kerana perlu meratur untuk melepaskan hajat.Ia sesuatu yang menyeksakan.Jadi dah sebuk sebuk beratur tu nampak ada sekumpulan lelaki keluar dari tandas perempuan,Mungkin perempuan semua dah selesai mandi.Jadi dah tengok orang lain buat.Saya pun mengikut jejak langkah mereka.Cubaan pertama berjaya.Tak kantoi.Selepas itu saya berani mengulangi perbuatan keji itu tanpa rasa bersalah.
\
    Percubaan ketiga hampir menemui kegagalan.Masa nak keluar dari tandas.Dah buka pintu tu dengar bunyi perempuan ramai ramai masuk.Dengan sepantas kilat tutup balik pintu tu.Tujuan mereka tidak dapat di kenal pasti.Yang pasti bukan nak mandi sebab aktiviti sedang berjalan.5 minit berada di dalam bilik tandas tu masih dengar suara perempuan ketawa ketawa.Dalam hati pikir bila do nk keluar ni.Akhirnya mereka semua keluar dan saya pun berjaya keluar tanpa kantoi.

    Akhirnya percubaan keempat menemui kegagalan.Sebelum memasuki tandas itu duduk luar tandas tu.Hampir je saya memasuki tandas tu ada suara perempuan ramai ramai ketawa."Alamak!!!! caner nk cover ni???" ternampak ada pokok bunga cepat cepat saya menuju ke pokok bunga dan tengok.Cantiknya~~~!!!Lakonan yang agak baik untuk situasi kecemasan ini.

 "Wei ada orang kirim salam kat kau" kata salah seorang yang berlalu di situ.
Saya tidak layan sebab masa itu saya sedang menahan....

    Ku pandang kiri,ku pandang kanan~Clear!!!

 Sebaik jer masuk ada perempuan tengah amik wudhu.Tak pakai tudung.Alamak!!!! patah balik nak keluar.Sudah!!!! perempuan 3 orang tak pakai tudung masuk halang laluan nak keluar nak mandi.Towel kat kepala.Pakai baju lagi...lek lek ahahaha.

   Akhirnya dah terperangkap,saya pergi ke hujung dinding dan cakap
 "Wei aku merayu jangan citer kt fasi ke saper saper wei.Aku bukan sengaja tapi aku terpaksa.Tandas lelaki banyak rosak.So tolong la fahami situasi aku wei."

    Then selamat ahahaha.

Itu adalah antara kisah menarik yang saya tidak akan lupa....

"Learn from experience."


1 comment:

Popular Posts

Recent

Jom Borak!!!