Pertandingan Blog Pengguna "Support DiariH2O"

Asalamualaikom,bro.Hensem tak?Alhamdulillah.Smart tak aku pakai blazer???Kalau hensem settle sini jer sis,jangan tgunjuk kat mak...nanti jenuh saya nak jawab pertanyaan mak mak sis yang relationship status saya ni is complicated, atau "serik dengan cinta"

        So dengan berat hati aku kena wakil sekolah dalam satu pertandingan blog peringkat kebangsaan.Aku tak nak masukpun tapi nak buat caner,cikgu Jepp dah panggil aku.Takkan aku nak tolak,nanti kata metang mentang dah masuk paper,eksyen.....So aku ngan teammate had decide to go on this project.

Terciptalah blog diarih2o.blogspot.my di design kan oleh Ali Imran Yusri dan saya sendiri.Blog ini dicipta untuk pertandingan blog pengguna yang akan berakhir 1 Julai ini.Blog yang dicipta mestilah bertemakan Air atau lebih jelas lagi "Air untuk Manusia,Air oleh Manusia"Ia adalah tugas yang amat berat dan sangat berat kerana ia bukan saja membawa imej sekolah tapi mengorbankan masa study aku,

        Macam macam kriteria yang diambil kira dan faktor pemarkahan yang menggilakan membuat aku makin gila,dengan asyik gaduh ngan teammate,stressnya jangan cakaplah....tapi bila siap jer template ni,nikmatnya....fuhhh,tak tergambar beb.

Saat yang paling stress ialah saat brainstorming,saat daripada tak da apa apa,bincang punya bincang apa nak buat,start dari mana and macam macam.Paling tekanan apabila masing masing keras kepala and  bertegas dengan idea sendiri.Tapi,stay strong and try pursuing for the victory.


Nampak tak dorm aku serabut sebab sibuk menulis entri rencana for the blog,kawan aku pulak sebuk cari template,nampak stress dia tu sampai tak pandang kamera.Aku siap buat nescafe tuk stay up.Moga doa doa dari anda semua dan bantuan dari anda yang bukak blog kami kami akan dapat balik apa yang telah kami korbankan.Doakan kami untuk blog kami,dan tak lupa juga SPM kami.

Gambar ni diamik pakai blazer dengan tag  pelajar semua,nak imej korporat so bila govmen tengok imej korporat  semua.Tak delah nampak blog ni macam blog rempit....kang tak pasal pasal orang judge blog budak wechat.....


"Hello,saya nak order 70 bungkus teh o ais ikat tepi...."

"Buat apa nak ikat tepi kalau ada ikatan yang sah?"
"Saper pulak ni?????"


Bahasa Melayu,Cikgu Haida suh kitorang buat persembahan drama Komsas untuk satu batch....ni gambar proses latihan drama.Nampak muka stress our director....garang tu.....


Nama orang di atas ni Ali Imran bin Nawawi,Merupakan direktor kepada vlog aku yang pertama.Just wait for our vlog kay ;P



Proses editing yang mengagum sesiapa yang melihat,nampak kekaguman dorang tu....ahahahaha
Antara scene dalam video kitorang,usya la awek awek ni,tapi dorang dah berpunya,so jangan sedih....kay...
 Gambar kelas keshayangan.....last year,last classmate.....

Usaha Presiden Kelab Pendidikan Islam berdakwah dengan orang bukan Islam.Takbir!!!!









Post a Comment

0 Comments