Thursday, 25 May 2017

Zizan Razak ft Sonaone Chentaku Guitar Chord and Lyrics

Zizan Razak ft Sonaone Chentaku Guitar Chord and Lyrics

Am                                 C
Dia Cintaku tetapi hanya dari jauh
Am                                 C
Dia Cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
 Am                                 F
Bila Bertemu ku sering terlalu kaku
Am                                 B
Dan Ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu


 Am
Cinta Pandang pertama
F
Mata Bertentang mata
C
Takde balak tak de pakwe
G
Itu yang gua rasa







Am
Alamak tu semua kan takpe
F
Janji Belum kawin apa
C
Janji bukan kena paksa
G
Bukan Hanya hendak menggoda

Am                                                           F
Jadi Ku menghampiri dirinya dengan lebih dekat
                                                     C
Wajahnya Manis bab rasa jus alpukat
                                                       G
Tiada Cincin di jari dia belum terikat
                            Am
Cun Habis semua lelaki terpikat

Am                                                           F
Dia Penuh gaya dan penuh klass
                                                    C
Sopan Santun tak pernah keras
                                                       G
Nak Ayat tapi tak lepas
                            Am
Bila Masa berdepan ayat tak keluar jelas

Am                                 C
Dia Cintaku tetapi hanya dari jauh
Am                                 C
Dia Cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
Am                                 F
Bila Bertemu ku sering terlalu kaku
Am                                 B
Dan Ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu

 Am
Gua Tanya apa khabar
C
Dia Buat muka selamba
F
Tapi Dia senyum dan kenyitkan mata
G
Jadi Gua pun turunkan cermin mata

 Am
Dia Tanya tu brand apa
F
Gua Cakap ini rayband wayfarer
C
Bagi Sepulah dapat tiga
G
Pasal I belikat danau kota

 Am                                                           F
Kalau u nak lepas kerja i boleh bawa
                                                     C
Lepas tu kita boleh makan laksa sarawak
                                                       G
Boleh tengok wayang chill dan lepak
                                       Am
Bergurau Senda main sepak sepak

 Am                                                           F
Janji Lepas tu u kasi i pegang hati u
                                                     C
Jangan Pikir bukan bukan
                                                       G
Kerna I sorang lelaki yang sopan
                              Am
Kalau U nakal nanti i rotan

 Am                                 C
Dia Cintaku tetapi hanya dari jauh
Am                                 C
Dia Cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
Am                                 F
Bila Bertemu ku sering terlalu kaku
Am                                 B
Dan Ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu

Am
Sekarang Gua dah ada awek
F
Buka Dada macam awie
C
Memang Life macam mawi
G
Jual Motor terus beli myvi

Am
Walau Terpaksa makan roti
F
Janji Cinta gua terbukti
C
Kalau Terlepas gua yang rugi
G
Mungkin Kita boleh jadi suami isteri

Am                                 C
Dia Cintaku tetapi hanya dari jauh
Am                                 C
Dia Cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
Am                                 F
Bila Bertemu ku sering terlalu kaku
Am                                 B
Dan Ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu
Am                                 F
Bila Bertemu ku sering terlalu kaku
Am                                 B
Dan Ia pun cintaiku tetapi ia belum tahu


4 comments:

  1. asyik post lirik je post laa video awak nyanyi sekali hakhakhak

    ReplyDelete
  2. hari yang baik kaumku malaysia

    TESTIMONI CARA I GOT PINJAMAN MY DARI PINJAMAN TANAH DAN TULEN
    COMPANY DIPANGGIL JOSE LUIS PINJAMAN SYARIKAT. Saya sangat gembira
    dan tuhan BLESS JOSE LUIS PINJAMAN SYARIKAT.
    ,
    Nama saya Nur Syafiq i tinggal di Kuala Lumpur, Malaysia
      Saya berkahwin, saya telah mencari syarikat pinjaman yang tulen untuk 5 bulan yang lalu
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya untuk mempercayai mereka dan pada akhirnya
    hari, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa sebagai balasan, semua
    harapan saya telah hilang, i mendapat keliru dan kecewa, saya merasa sangat
    sukar untuk memberi makan kepada keluarga saya, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan
    dengan syarikat-syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, i memberitahunya semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, yang
    dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan mana-mana jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%, bahawa dia hanya mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya tentang bagaimana untuk memohon pinjaman, i did
    hanya kerana dia memberitahu saya, i digunakan dengan mereka pada E-mel: (joseluisloans@gmail.com) i tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan pilihan i mendapat pinjaman dalam tempoh 24 jam, saya tidak dapat percaya,
    i gembira dan kaya lagi dan i sedang mengucapkan terima kasih kepada Tuhan bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud atas penipuan ini di seluruh tempat,
    sila i nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi untuk
    (Joseluisloans@gmail.com) dan mereka tidak dianiaya anda, dan
    hidup anda akan berubah apabila saya did.Quickly menghubungi JOSE LUIS PINJAMAN SYARIKAT hari ini dan mendapatkan pinjaman anda daripada mereka, Tuhan memberkati JOSE LUIS syarikat pinjaman untuk tawaran pinjaman sebenar mereka.
     Pastikan anda menghubungi JOSE LUIS pinjaman bagi pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya daripada syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete
  3. Nama saya Puan Maria Pedro, pengurus cawangan JAMINAN JAMINAN JAMINAN. Adakah anda memerlukan pinjaman mendesak untuk membayar hutang anda, adakah anda memerlukan pinjaman untuk memperbaiki perniagaan anda, adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan, gadai janji atau tujuan lain? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi perkara masa lalu !!! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti persendirian dan individu yang boleh dipercayai pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan untuk tempoh tetap 1-30 tahun dan tempoh enam bulan sebelum permulaan ansuran bulanan. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (mariapedroguaranteetrustloan@gmail.com)

    PERMOHONAN DATA

    1) nama:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Jantina:
    5) Status perkahwinan:
    6) Pekerjaan:
    7) Nombor Telefon:
    8) kedudukan di tempat kerja:
    9) pendapatan bulanan:
    10) Jumlah pinjaman:
    11) tempoh pinjaman:
    12) Tujuan pinjaman:
    13) Tarikh Lahir:
    Terima kasih

    ReplyDelete
  4. Apakah Anda dalam krisis keuangan yang besar dan Anda memerlukan bantuan yang mendesak? Amal Corporation Afrika telah memberikan setiap dan semua orang dan kesempatan untuk mendapatkan kehidupan yang bahagia dan berinvestasi dan membuat lebih banyak uang! Kami menawarkan persetujuan yang cepat dan mudah untuk pelanggan mampu dan tingkat bunga yang rendah dari upto 3% bunga. Orang-orang yang tertarik dapat hubungi kami di email;carloswilsonloanoffer@gmail.com ini

    ReplyDelete

Popular Posts

Recent

Jom Borak!!!