Bagaimana Buat Duit Dengan Main Game Di Facebook???? (Gaji 50K Sebulan main game sahaja???Tak yah pergi kerja duk rumah saje????)


   Sebagai seorang pelajar universiti yang sentiasa bermasalah kewangan,nak kerja malas,tapi nak duit senang dan selalu berfikir untuk buat bisnes yang tidak berisiko akan sentiasa memilih jalan singkat untuk berjaya.

   Dan orang yang malas seperti saya ni scroll la Timeline Facebook dan keluarlah berita ini.Seorang suri rumah berpendapatan cecah 18K pendapatan setiap bulan hanya dengan bermain game di Facebook.Saya yang suka main game pun berminat dan mula lah mencari video video beliau dan article article yang berkaitan.Dan saya terjumpa Facebook Level Up Programme.

   Facebook Level Up Programme adalah program untuk melahirkan streamer streamer game yang bukan main bodoh bodoh tapi boleh buat duit juga.Ianya sangat mudah untuk bermula tapi sangat susah untuk dapat duit.
Yaaaaa itulah realitinya.


Di dalam persaingan platform platform streaming permainan video seperti Twitch,Youtube,Facebook juga tidak ingin ketinggalan.Dengan memberi syarat yang paling longgar untuk bermula sebagai streamer di Facebook  dengan hanya memerlukan 100 follower di facebook page sahaja sudah boleh bermula mendapatkan wang.Tetapi ia tidak semudah yang disangka.


Manfaat

Sekiranya anda telah menstrim permainan di Facebook, anda mungkin layak memohon Program Naik Tahap Pencipta Permainan Facebook kami.Dapatkan akses untuk:

Sokongan Tersuai di Facebook

Transkod Premium Berkualiti Tinggi (cth. akses kepada 1080p, 60 fps)

Membuka kunci Facebook Bintang supaya peminat anda boleh menyokong anda

Akses Terhad kepada Produk & Ciri Beta


Jemputan ke Kumpulan Komuniti bersama ahli yang lain.

Cara Memohon


Kelayakan untuk program ini terbuka kepada mereka yang:

Mencipta halaman “Pencipta Video Permainan”.

Menstrim kandungan permainan (yang mengetag permainan) sekurang-kurangnya 4 jam dalam 14 hari sebelumnya

Menstrim kandungan permainan sekurang-kurangnya 2 hari dalam 14 hari sebelumnya

Mempunyai sekurang-kurangnya 100 pengikut pada halaman mereka

Halaman perlu aktif sejak sekurang-kurangnya 30 hari


Untuk menyemak kelayakan anda, pergi ke fb.gg/streamer.





 





Ya kepada anda yang membaca ni.Saya merayu sangat tolong la tekan gambar diatas untuk ke page saya dan like page saya.Ini membantu menjana sumber pendapatan saya.Saya doakan anda yang like page saya dimurahkan rezeki.Support produk bumiputra.
Sampai sekarang sudah hampir sebulan saya bermula malangnya 1 sen pun duit masih tak dapat.Kerana untuk mendapatkan duit.Penonton kena beli stars tersebut dan bayar kepada saya as Tips.Ade je boleh bagi free stars tapi dari 100 orang yang tengok mungkin sorang je yang boleh bagi hmmmmmm....Sedih ennnn????

Tapi biasalah hidup ini tiada benda yang mudah.Bersabarlah.Kita cuba lagi satu bulan.....
Jangan mengalah sekarang.Siapa je yang boleh dapat hasil dalam masa yang singkat.Pemain yang berjaya pun amik masa yang lama untuk ketahap da yang sekarang.

Post a Comment

1 Comments

  1. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    More than 160 000 men and women are losing weight with a easy and secret "liquid hack" to lose 1-2lbs each night while they sleep.

    It's easy and it works on everybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Get a glass and fill it up with water half full

    2) Now use this amazing hack

    you'll be 1-2lbs skinnier the next day!

    ReplyDelete