Bersyukur.Peluang Kedua (Sekolah Menengah Sains Banting) BASIS

      
Sangat gembira apabila diberikan peluang kedua setelah ditolak MRSM yang dimohon.Pada ketika itu saya rasa sangat kecewa,dengan keputusan PT3 yang lansung tidak menyebelahi saya.Pada ketika itu apa jadi jadilah.Gi Victoria pun pergilah.Alhamdulillah.Kehadiran surat ini menyelamatkan saya dan mungkin.Akan mengubah masa depan saya.

        Pada mulanya,saya teringin dapat sekolah asrama penuh kalau boleh yang jauh jauh nak merantau.Last last,Banting gak dapat.Asal ade.Lagipun nampak macam 3x ganda cantik dari sekolah aq :P
"Pintu Masuk"

"Blok Pejabat"

"Bilik Mesyuarat"

"Dewan Perdana"

"Bilik Khas"

"Perpustakaan atau Bilik Akses"

"Kantin"

"Dewan Makan"

"Surau"

"Rumah KakiTangan"

"Gelanggang Tenis"

"Gelanggang Bola Keranjang"

"Blok Akedemik"

        Sangat bersyukur kerana diberi peluang belajar di sekolah berasrama penuh dengan suasana pembelajaran yang lebih selesa dan kondusif.Paling syok sekali bab library.Harap harap tandas bersih.The most important is TOILET.






Post a Comment

9 Comments

  1. Cam ne nk mohon sms banting ni...sy berminat nk masuk...tp x reti nk mohon

    ReplyDelete
    Replies
    1. tingkatan berapa?
      Kalau tingkatan 4,no more intake coz kerajaan tak da duit amik for4 baru.duit dah tak de.Kalau form 1,sila mohon link ni...tetapi kalau anda nak berhijrah,saya suggest mohon MRSM.SBP yang masih menawarkan intake form4 just KISAS sahaja sekarang.Kawan saya ada cerita yang seseri juga akan ambil form 4 tapi dikurangkan.Tak er saya akan bagi link,awak cuba mohon...isi jer kay.Kalau ade rezeki in sha Allah dapat.
      https://sst4.moe.gov.my/log_masuk.cfm

      Delete
    2. try buka link ni...baca semua ek....
      http://www.mysumber.com/permohonan-kemasukan-sbp-2015-tingkatan-1-dan-4-online.html

      Delete
    3. Tq khaidir....sbb berkongsi maklumat...acik pun teringin nak masukkan anak acik ke sek sains banting ni....doakan anak acik ye.

      Delete
  2. Pendaftaran pakai baju sekolah menengah lengkap eh

    ReplyDelete
  3. saya cume ingin tahu gred minimum untuk mendaftar sms

    ReplyDelete
  4. Macam mana nak Mohon yek untuk kemasukkan tingkatan 4? Boleh Bantu? Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. How to do application for form4 for next year

    ReplyDelete