Stalker Stories

            Bila tengok gambar adik  ni.Rasa nak jadi budak sekolah rendah balik.Nak kawan kawan ngan adik macamni.Buli buli kawan.Jadi nakal balik.Tak der lah kena pikir nak duduk mana.Kena paksa masuk sekolah lain.Happy jer.Tak yah pikir result periksa pun.Masa tu 1+2 jer,Tapi disebabkan sedar masa tak boleh diulang.Tak yah pikir sangat.

            Serabut.Kusut.Tengok gambar adik ni senyum kejap.Jadi saya mengambil tindakan untuk menjadi stalker.Yer stalker,Dapat account bapak dia terus stalk.Isi masa lapang.



               What Im want to say is.Masa umur cerni senang sangat nak berkawan.Tak yah nak stalk.Tak yah nak fiweet fiweet kat sekolah macam orang jakun kat kedai buku sekolah.Tak yah nak add facebook,id wechat or apa sahaja untuk membina persahabatan.

               Tapi apa yang kita boleh buat hanyalah berjumpa berhadapan,Perkenalkan nama.Dan menjadi kawan.Then dapat berkawan macam biasa.Bermain riang macam kanak kanak lain.

               Apabila meningkat remaja.Rasa malu,takut menjadi pendinding atau tembok untuk berkenalan.Rasa ego menjadi tingkat pembeza dengan orang lain.

               Memang indah zaman kanak-kanak.


"Kalau Doraemon wujud.Aku tak nak benda lain.Aku nak mesin masa jer.So setiap kali aku buat silap,aku dapat repair balik."



Post a Comment

0 Comments