Introduction,The Begin of Project (Anime Scene)

Cuba korang tengok video ni.
kawan che punya....
la ni banyak idea cuma kesempitan masa nak buat vlog pertama,
Cuti sekolah dihantui macam macam benda nak buat kadang aku cemburu dengan budak budak lain dah tak dak kat Malaysia dah depa semua pi bercuti.Tak pa lah belum sampai masa aq lagi.Korang tau GAG  tak?
Aku pun suka gak merapu buat gag.Ohhh ya aq pon pernah lukis komik strip jugak.Antaranya ni...





Dan sudah semestinya dengan gag ini golongan otaku akan menyokong penuh dan Belieber akan melancarkan perang.
But their are many gag yang tak bermotifkan komedi dan membuat kita tersentuh dan antara yang saya suka ialah









yeah dan cerita ni ada yang tak popular tapi mungkin best dan saya kesempitan masa nak tengok.
By the way
Doakan aku dapat jawab dengan cemerlang Ujian Kelayakan MRSM tak lama lagi na~

Post a Comment

0 Comments